środa, 23 października 2013

Sprawdzian Szóstoklasisty

Hej pysie !
Już jutro mam sprawdzian  szóstoklasisty, ale próbny, i wogóle się przed nim nie denerwuje, bo tak naprawdę ten sprawdzian nie jest trudny. On jest na inteligencję. To jest że najpierw jest tekst i pytania do tego tekstu a potem inne reczy... Tylko PO CO właściwie ten sprawdzian jest ???? Kiedys było 8 klas czyli połączenie podstawówki i gimnazjum i to było o wiele lepsze, ponieważ po tej fajnej podstawówce trzeba się się rozstawać z ludźmi których się pokochało... I potem przychodzi się do Gimbazy znowu się lubi tych ludzi i co ????? I po kolejnych trzech latach jak się wszyscy ze sobą zżyli  trzeba znowu isc do liceum i te trzy lata to  za mało i lepszy był wcześniejszy system.
   A tak odchodząc od tematu to ja mam sprawdzian szóstoklasisty 1 kwietnia czyli w prrima aprilis. Kto wie może zrobią nam kawał? Fajnie by tak było :)

A wy do której klasy chodzicie ?

8 komentarzy:

  1. Ja się tylko denerwuję matematyką! Jestem z niej słaba,ale nie mamy tak źle, jeszcze przed nami matura :D HaniaS. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodznia ,ale jeszcze dlugo ,dlugo . Ja mam GCSE ,to jest masakra ; < Ja mam 11 klas ,a potem sobie wybierasz dalsza droge . 1-6 a potem nowa szkola od 7-11 . Nawet spoko .
    Sliczna bluzeczka . Swietny blog ,wiec obserwuje i zapraszam do siebie (koniecznie ) =)
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzimy :) I dziękujemy za obserwację :)

      Usuń
  3. czemu tak długo nie piszecie postów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Szczególnie te drugie. :) Masz wspaniały wzrok na nim.
    Zapraszam obserwuję bloga. ;) Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwujemy? ;) http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. super notka ,tylko pozazdrości grafiki bloga :D

    może skomentujesz mój blog przydała by się opinia kogoś z większym stażem ,my dopiero zaczynamy
    http://goodaay.blogspot.com/
    ja już obserwuje a ty?

    OdpowiedzUsuń