sobota, 19 października 2013

Nowy wygląd

Hejj !
Właśnie przed chwilą wróciłam z parku gdzie z Kingą robiłyśmy sobie foty do nagłówków... Było tyle tych zdjęć , ale niestety musiałam wybrać tylko trzy zdjęcia. I tak właśnie z tych trzech najlepszych zdjęć utworzyłam nagłówek który widzicie jak wchodzicie na bloga.
 A tutaj macie jesycye kilka innzch fotek z dzisiaj :



Wybrałam akurat to miejsce ponieważ jak zauważyliście są tam śliczne liście, które przyciągają wzrok.
Zmieniłam też kolorystykę bloga bo ten róż już był taki oklepany.
   Potem wyszłyśmy z parku i wypiłyśmy nasze kochane BUBBLE TEA z pysznymi kuleczkami które strzelają sokiem owocowym ... MMMM ;* Weszliśmy na plac wolności, i położyłyśmy się na ziemię, właściwie to ja się położyłam, bo chciało mi się wymiotować bo mój brzuch był pełny, a Kinga powiedziała czy może pożyczyć moją kurtkę bo jej zimno. I powiedziałam że pod warunkiem gdy położy się ze mną na chodnik xD I tak sobie leżałyśmy i oglądałyśmy chmury... Ja poprostu KOCHAM weekend, bo moge sie wyluzować, leniuchować całymi dniami, siedzieć na fb, gadać przez skype i poprostu mieć troche tej wolności której nie ma się od poniedziałku do piątku....
A tak wogóle to jest to nasz 99 post na tym blogu !!!!
Papa ! ;*

3 komentarze:

  1. fajny blog ale powinnyście pisać trochę częściej posty :) ,bo mało piszecie postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zdjęcia ! Obserwuję :)

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam ! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie że chyba każdy zauważył że macie nowy wygląd

    OdpowiedzUsuń