poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Pamiętnik ♥

Heeeejcia !
Ostatnio bardzo wczytałam się w książkę "Pamiętnik Księżniczki " i od razu wam ją polecam jeżeli nie macie co ze sobą zrobić :P Bo ja nie mam xD
I z racji tego że bohaterką tej książki jest dziewczyna która dowiaduje się że jest księzniczką , następczynią tronu xD pisze sobie pamiętnik i bardzo mi się to spodobało dlatego też zaczęłam prowadzić .










Mój pamiętnik to zwykły zeszyt 95-kartkowy z empika , ale i tak ma swoją wartość :)
Bo ja już zaczęłam go prowadzić chyba z rok temu, ale naprawdę o nim zapomniałam ! Ta 5 klasa była taka zabiegana... a teraz będzie szósta i sprawdzian szóstoklasisty i coraz mniej czasu na prowadzenie bloga .... niestety. Lecz jak jest nas dwojga czyli Kasia i ja , to jakoś dajemy radę ;)



Pamiętnik jest dobrym sposobem na zwierzenie się czemuś , jak nie ma się nikogo , akurat takiego do zwierzania . Dziwna ta nazwa prawda ? ZWIERZanie się . Jakby się w jakiegoś zwierzęcia przemieniałoxD
A po angielsku to brzmi animalcośtam ...
Pamiętnik to jest bardzo fajna  rzecz, dlatego zachęcam do zakładania.
A wy prowadzicie pamietniki ? Piszcie w komentarzu ;)
Papa :*

9 komentarzy:

  1. Pisałam kiedyś pamiętnik.. mam ich mnóstwo, ale zawsze o nich zapominam XD
    Dobrze, że ty prowadzisz swojego i prowadź go dalej! :D

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę pamiętnik<3
    Opisuję tam większość swojego życia. Moje myśli itd.
    Ciekawy blog, fajny post. Obserwuję i licze na rewanż:

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę prowadzić bloga, to też w końcu rodzaj pamiętnika ;D

    dusiabloog.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. moim pamiętnikiem jest blog ^^


    obserwujemy? ja już
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne pamiętniki najlepsze są własne wykonane :) piszę pamiętnik i prowadzę bloga i stwierdzam że to i to jest fajne :)))

    obserwujemy ??
    http://patka-patki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja piszę pamiętnik ;*
    zapraszam do mnie -http://indestructible7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialam prowadzic ale jakos mi nigdy nie wychodzi znaczy nie potrafie zostac na dluzej :D ! Fajny kursor :D
    POZDRAWIAM Z HOLANDII
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie prowadze ,ale te są piękne weraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, dacie radę:) Ja idę do 3 gim. i przez ostatni rok znajdowałam czas na blog :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń