sobota, 17 sierpnia 2013

Łatek

Hej Hej !!!!!
 Z racji tego że nie mam kompletnie pomysłów na posty , dzisiaj opiszę wam kto (a właściwie co do mnie przyjechało . Jest to chomik o imieniu Łatek , a mam go z racji tego , że chcę mieć chomika i staram się cały czas i chce udowodnić rodzicom że POTRAFIĘ . A więc nie mam zdjęć łatka ;( ponieważ nie mam kabelka od aparatu bo mi go tata wziął ...
Łatek jest dziewczyną , a nazwali go tak moja ciocia i wujek bo chomik jest od nich ;)
Hah już nie wiem czy mówić na tego chomika łacia czy łatek :D xD
No ale coż niech tak się nazywa...
Tak wygląda mój wymarzony chomiczek. Jest to odmiana CREAM :)
Chodź i tak napewno dostanę jakiegoś Łatka ze sklepu zoologicznego.

 

Ostatnio ćwiczę program INSANITY. Jest to 60- dniowy program na nabranie kondycji , i schudnięcie , bo ja ważę za dużo jak na swój wiek bo 45 kg chodz mam wzrost 160cm i rozmiarbuta 40 więc to mnie wytłumacza xD Chodż ja i tak wole mniej ważyć niż więcej ;)
A ja się z wami żegnam , Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz