wtorek, 20 sierpnia 2013

Dziękuję !










 hej !
Na początku chciałam powiedzieć że zaobserwowałam wszystkich, którzy skomentowali wczorajszego posta , ponieważ  rzadko nam się zdarza żeby było tyle kometarzy .
NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ !
To nas bardzo motywuje do pracy i wogóle wszystkiego,  ma się lepszy humor ! :D
Myślę że w krótkim czasie zaobserwują mnie te osoby które tak powiedziały że obserwacja za obserwację.
Ale nie zaobserwowałam jedynie Klary , która nie napisała nic w odniesieniu do posta tylko coś w stylu "super blog , bardzo ciekawe posty" . Naprawdę , nie lubię takiego czegoś , i jeszcze gdy weszłam na innego bloga ona dodała IDENTYCZNY komentarz.


 Ostatnio jakoś zdjęcia mi nie wychodzą dlatego dodałam takie stare bo po pierwsze :
- jest dzisiaj złe oświetlenie

- i mam dużo rzeczy do roboty
I poprostu mi się nie chce bo jestem dzis zmęczona kręceniem room touru , i my morning routine.
A obrabianie w Movie Makerze który cały czas się tnie , też jest wyzwaniem ,
bo poprostu padam z sił, po zejściu z kompa ...

A już za dwa dni moje urodziny !
 Bardzo się cieszę ,i oczywiście napiszę w czwartek co robiłam ;)
A wy kiedy macie urodziny ?
Komentujcie !

10 komentarzy:

  1. Hej! Fajnie, że kręcisz ,,My morning routine" i ,,Room touru" Na pewno będę oglądała. Już oczekuję z niecierpliwością. :) Fajnie, że masz w najbliższym czasie urodzinki. Odprawiasz w ten sam dzień? Może zrobisz zdjęcia co dostałaś? Moje urodziny są 22 maja. :) Zapraszam na mojego bloga. Skomentujesz? http://crazymoniaa.blogspot.com/
    A i zadam Ci może 10 pytań, gdybyś chciała zrobić TAG BIRTHDAY. Proponuję go zrobić w formie postu, to może nie będziesz musiała go oprawiać i będziesz miała więcej czasu.
    1. Co roku odprawiasz urodziny?
    2. Odprawiasz urodziny dla koleżanek? Od kiedy?
    3. Urodziny dla koleżanek są odprawiane w twoim domu?
    4. Które urodziny były według ciebie najlepsze?
    5. Jaki był twój najlepszy urodzinowy prezent?
    6. Miałaś kiedyś prezent z którego się nie cieszyłaś? Co to było?
    7. Twój wymarzony prezent na urodziny?
    8. Masz zamiar odprawiać urodziny dla koleżanek w tym roku?
    9. Jak sobie wyobrażasz twoją najlepszą imprezę urodzinową?
    10. Czy kiedykolwiek w twoje urodziny zdarzyło się coś nieprzyjemnego dla ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dzisiaj zrobię BIRTHDAY TAG , dodam go w dniu moich urodzin :)

      Usuń
  2. ja urodzinki obchodze 17 wrzesnia!
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie lubię tych kom. ,,Świetny blog, zapraszam do mnie" mnie to trochę rani, że człowiekowi nawet nie chcę się niczego przeczytać co zawarło się w poście. Jesteś ładna. ;]

    weronika-bloq.blogspot.com Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam urodziny 16 lipca :)
    Bardzo podoba mi się Wasz blog, jest taki pozytywny :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifulhappyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też nie lubię takich komentarzy i nie raz zdarzyło mi się zobaczyć kilka takich samych na różnych blogach zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, świetny blog - post i wygląd ;))

    http://paulla69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dziś urodziny :)
    Macie fajnego bloga i obje jesteście śliczne *.*
    http://mylifeisbeautifullll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam urodziny 18 września :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że zaobserwowałaś :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego;)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń