czwartek, 22 sierpnia 2013

Mam 12 lat !

Hejjjjjjjjka !
To jest obiecywany BIRTHDAY TAG , a teraz opowiem wam co robiłam w moje 12 urodziny.
A więc :
Wstałam tak o 7 ( zwykle wstaje o 9 ) to chyba z powodu wyjątkowego dnia .
Moja mama z rana poszła zrobić zakupy więc nie zastałam jej w domu , a mój tata w belgii , brat śpi więc zaczęłam robić naleśniki , takie pyszne , z nutellą i cukrem pudrem :

 A potem weszłam na 15 minutek na komputer :)
Troszkę mi się nudziło więc poszłam na miasto z Kaśką wypić ulubione Buble tea , poszliśmy robić sobie zdjęcia a potem poszliśmy po naszych kolegów i troche żesmy poplotkowali , naprawdę było super ;)


 Potem , o 14 , musiałam wracać do domu bo przyszła do mnie babcia , i mama przyniosła piękny tort :*


 A potem przyszła ciocia, wójek i kuzynka , a potem jeszcze jedna ciocia ;)
Ćwiczyłam INSANITY i teraz siedzę na komputerze :*
Jeszcze wczoraj dostałam bluzkę którą mam na zdjęciu i sweterek w serduszko i (nareszcie) statyw !
Myślę że moje urodziny się udały ;)
Papa !

7 komentarzy:

  1. heh ja mam urodziny 23 sierpnia xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni, że zrobiłaś ten TAG!
    Już pisałam na facebook-u, ale jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!
    P.S. Smakowicie wygląda ten torcik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Ja jeszcze z jednym! Napisałam właśnie posta na blogu. Zerkniesz? Są tam dla ciebie życzenia. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć taki tort! ;3
    a wogóle, ładne włosy masz.

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba, zaobserwuj lub skomentuj, a będzie mi miło ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. POMOŻECIE
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki pierwszego posta LUB W BANER PO LEWEJ
    pozdrawiam super post :*
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ;3 tort!

    http://brightblackxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń