środa, 14 sierpnia 2013

10 faktów o mnie

Hejjjjjka!
Na początku chciałam zrobić 20 faktów o mnie ale kompletnie nie umiałam wymyślić co napisać więc będzie 10 faktów o mnie xD
1. Nienawidzę czytać ale jeżeli książka jest ciekawa lub o psach to lubię .
2 . Kocham mojego psa !!!! Nie wyobrażam  sobie życia bez niego
3 . Uwielbiam zimne kakao , mieszam kakao, mleko i kostki lodu i wole to niż normalne lody :)
4. Gdy nie umiem zasnąć wchodzę na fejsa , jestem od niego uzależniona !
5 . Chciałabym żeby nasz blog był popularniejszy , czyli miał więcej obserwatorów , dlatego zaobserwujcie nas , to dla nas wielka radość .
6. Nałogowo czytam bloga Lucy , ale chyba z tym skończe bo zbanowała mnie na tiny ostatnio...
7 . Jeżeli  już mi się spodoba jakaś piosenka, to słucham jej na okrągło , tak w kółko .
8.Uwielbiam oglądać kanał MójPsiŚwiat xD
9.Nie lubię mięty, ananasa , arbuza .
10 . Uwielbiam spędzać czas z Kasią :)
I to by było na tyle:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz