niedziela, 11 sierpnia 2013

Plany

HejHej !!!!
Dzisiaj opowiem wam o planach na drugą połówkę wakacji :)




A więc teraz prawie codziennie uczęszczam na wolontariat do schroniska, bo jak wiecie ja kochaaam psy więc staram się robić jak najwięcej z psami rzeczy. Ogólnie to je wyprowadzam, czesze ale zaniedługo będe mogła więcej :) A tak wogóle to (prawdopodobnie) będę miała statyw więc będą lepsze zdjęcia i będą przede wszystkim częściej , bo teraz żeby zrobić takie zdjęcia jak są w dzisiejszym poście , to musze najpierw ustawiać krzesło potem książki ,ściągać mapę ze ściany , i jeszcze ustawić ostrość , a do tego jak robie sobie zdjęcia robie je pilocikiem do aparatu , no i potem go szybko wyrzucam żeby nie było go widać na zdjęciu , i potem cały dzień go szukałam !!!! Gdy się poddałam w końcu że nie znajde tego pilocika wstałam z łózka i nagle ukazał się przed moimi oczami -,- Fajnie , nie ?

31.08 jest wystawa psów w Chorzowie !!!!!! I oczywiście jadę tam z Kasią ;)
Klik  <-- tutaj klikajcie i lajkujcie to strona o psach założona przeze mnie i moją koleżankę :)
Już nie mogę się doczekać aż Kasia wróci z obozu !!! Naprawdę trochę się nudze bez niej i nie mam co ze sobą zrobić:(
A więc ja kończe Papa :*

1 komentarz:

  1. Faajna historia z tym pilocikiem! :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń