piątek, 4 października 2013

Fotografia

Heej!!
Wiem, że długo już tu nie pisałam ale nie traćmy czasu na bezsensowne tłumaczenie się i przejdźmy do tematu posta czyli fotografii i ogólnie w tym poście zamierzam trochę wam przybliżyć moją historię z fotografią i pokazać kilka moich lepszych zdjęć. Więc moja przygoda (która nadal trwa) zaczęła się ok. 4.03.2013r. czyli dzień po założeniu bloga bo wtedy zaczęłam robić pierwsze zdjęcia, żeby mieć je do posta. Oczywiście nie były one tak dobre jak teraz, miały słabą jakość, ja źle wychodziłam, nie umiałam w ogóle pozować i ogólnie były dość złe.

  
 Robienie zdjęć, pozowanie do nich, ustawianie tego wszystkiego i najlepsze - efekt, satysfakcja to jest naprawdę coś pięknego i mi osobiście strasznie się to podoba. Ja do robienia zdjęć używam Fuji film finepix 52995 i osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Jeśli też macie taki aparat to dajcie znać co o nim uważacie i możecie nawet podesłać nam wasze zdjęcia na adres anka3117@gmail.com 




Mam nadziję, że moja przyszłość, a dokładniej zawód będzie się wiązał z otografią. Martyna mówi, że napewno nie, bo ja nie umiem robić zdjęć itp. ale ja i tak nie zamierzam sie poddawać i chce dążyć do celu i włśnie pokazać tym co nie wierzą że ja potrafie i osiągne kiedyś ten cel zobaczycie!!





Wszystkie zdjęcia pokazane powyżej są mojego autorstwa i nie są w żaden sposób przerabiane włącznie z ostatnim, ponieważ efekt czarno-biały był ustawiony od razu w aparacie. Jeśli wam się podobają te zdjęcia napiszcie jakieś miłe słówko. To motywuje jeszcze bardziej niż hejty xD
Pozdrawiam i buziaczki :* Kinga wasza kochana (Kasia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz