piątek, 27 września 2013

Włamywanie się komuś na konto

hej !
A więc tu martyna , i chciałam się wypowiedzieć na temat tego że CAŁY  czas kotś nam się włamuje na konta . A więc najpierw zaczęło się od aska Kasi na którym były bradzo zboczone teksty typu : "jestem dziwką" , "przeleć mnie " .Do tego zamiast nazwy "ronek super małożonek !!!" (wiem że głupia alle kasia tak sobie wymyśliła) to "biorę 200 za godzinę " .  Może to i jest śmieszne dla mnie wsumie troche też ale prosze , ten kto się włamał niech nie pisze już takich rzeczy . Chociaż po tym incydencie lajków nam przybyło xD

Ale poprostu proszę o nie wchodzenie na to konto .

 Drugie włamanie wydarzyło się chyba dwa dni temu . Nazwa bloga była zmieniona na "guwno150" I wogóle pisało że szukam chłopaka , i wogóle takie niefajne rzeczy głownie o mnie i o moim psie . Hasło już zostało zmienione , ale poprzednie też łatwe nie było żeby je zgadnąć . Ja naprawdę NIE WIEM kto tak może cały czas robić bo chyba w Grudniu mi też ktoś się włamał na konto i powpisywał podobne rzeczy .  BARDZO DZIĘKUJEMY  tym którzy nam się włamali . Naprawdę dało nam to dużo do radości .


1 komentarz:

  1. hej
    1. czemu dziękujecie że ktoś wam włamuje się na konto ?
    2. czemu tak rzadko piszecie posty?
    3. czemu prawie wogule nie nagrywacie filmów?

    OdpowiedzUsuń