wtorek, 27 sierpnia 2013

Rysowanie

Hej, hej!!
Dzisiaj chciałam wam conieco opowiedzieć o moim nowym hobby jakim stało się rysowanie ;) Tak poprostu od jakiegoś czasu siadam sobie przy telewizorze, biorę pudełko kredek kartkę, jakiś przedmiot i zaczynam go rysować, wiem, że nie idzie mi to najlepiej ale lubię to robić więc czemu nie?? A co mnie tak właściwe skłoniło do tego, żeby zacząć rysować?? Takie 2 dziewczyny z kolonii : Marysia (tak, ta z naszego pokoju) i Ola. One obydwie rysowały tak pięknie, że pomyślałam sobie Może ja też spróbuje?? Co mi szkodzi?? Może akurat mi się spodoba??. A tutaj macie kilka moich prac :



 A jeśli wy także lubicie rysować i wychodzi wam to bardzo dobrze to jeśli chcesz narysuj coś, zrób zdjęcie i wyślij na naszego mejla (anka3117@gmail.com) i jeśli prowadzisz bloga to w mejlu napisz też jego adres, a napewno rysunki pokażemy na naszym blogu wraz z adresami waszych blogów. ;)


Papa i życze miłego dnia
Kaśka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz