Hejj!
Dosłownie przed chwilą zmieniłam nagłówek a wygląd bloga taki ogólny jeszcze popołudniu. Nigdy nie robiłam jeszcze designu ale myślę że nagłówek i reszta wyszły mi świetnie ! Oczywiście Kasia zmeniła favikonę , bo ja nie ogarniam jak to się robi xD .
Jak wam się podoba ?

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz