Cześć!Jak wiecie Kaśka już opisała swój styl teraz czas na mnie.Nie wkleję żadnych zdjęć ponieważ nie mam odpowiedniego programu ale postaram się to opisać.Najchętniej noszę obcisłe rurki z T-shirt i np. kanizelką nie pogardzę także leginsami z krótkimi spodenkami.Ogólnie ubieram się sportowo ale (w miarę) modnie.Trampki? ZAWSZE! Niemartwcie się na następny raz postaram się wrzucić zdjęcia :) Pa pa!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz