poniedziałek, 2 września 2013

New school year

Heja!!
Jak pewnie wiecie dzisiaj jest rozpoczęcie roku szkolnego :/ i mi kompletnie nie chciało się iść xD, ale tak właściwie to cieszę się, że już jest szkoła bo strasznie stęskniłam się za naszą klasą :*. Wczoraj starając się korzystać jeszcze z ostatniego dna wakacji cały dzień prze siedziałam na komputerze i oglądałam pamiętniki wampirów (zostały mi 3 odcinki do końca 3 sezonu!!).


Jak dla mnie te wakacje były zdecydowanie za krótkie i minęły zbyt szybko. Ale wracając jeszcze do dzisiaj to może przedstawię wam mniej więcej plan mojego dzisiejszego dnia, a więc wyglądało to tak:
6:30-8:00 - mycie się, śniadanko itp.
8:00 - spowiedź i msza
9:15 - szkoła!!
ok. 11 - ...
Myślę, że od tej godziny lepiej będzie jak będę pisać normalnie, więc ok. tej 11 Martyną poszła przebrać buty, a ja do mamy po pieniądze i później razem (z Martyną, nie z moją mamą) poszłyśmy najpierw do conieco i zjadłyśmy sobie po cheeseburgerze i Martyna jeszcze frytki. Następnie poszłyśmy do fryzjera, ale tylko Martyna się obcięła ;). Chciałyśmy po fryzjerze iść na bubble tea, ale była strasznie duża kolejka więc poszłyśmy na lody, ale w końcu i tak poszłyśmy na to bubble tea, ale ja go nie piłam - tylko Martyna.



Sorry za moje miny i oczy na zdjęciach powyżej, ale tak to niestety jest jak się robi zdjęcia o 7:00 rano xD. Ja osobiście pierwszy dzień nowego roku szkolnego uważam za udany i żeby było trochę ciekawiej wrzucę wam jakieś moje stare zdjęcie mnie jako kota, które dzisiaj znalazłam na aparacie xD.


To papa, a wy jak spędziliście ten dzień??? Koniecznie piszcie w komentarzach <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz