Heej!
Dzisiaj taki krótki pościk. Wiecie jak się cieszyłam, że wreszcie jestem w domu i mam wifi, laptopa itp. i pamiętacie jak pisałam, że muszę już kończyć bo mama grozi, że mi laptopa przez okno wyrzuci?? A więc naszczęście nie wyrzuciła, ale mi go zabrała i ponieważ byłam "niegrzeczna" i "bezczelna" to nie odda mi go do końca miesiąca, więc wybaczcie ale prawdopodobnie do końca miesiąca znowu będę dodawać posty z telefonu i amatorskie zdjęcia także z telefonu :'( .
czwartek, 18 lipca 2013
Zła dziewczynka
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz