Heeejo!!
W środę zdecydowałam zafarbować sobie włosy na rudy i wcześniej w niedzielę obciąć grzywkę na prosto. Strasznie podoba mi się powstały efekt ;). Pewnie zaczniecie mnie hejtować, bo mam dipiero 12 lat i już włosy farbuję, ale to tylko dlatego, że poprostu od zawsze podobał mi się kolor rudy na włosach, a są wakacje więc czemu nie?? Na początku chciałam zrobić sobie tylko kolorowe pasemka bibułą, ale bałam się, że przez długi czas mi nie zejdzie i stwierdziłam, że szampon koliryzujący, po którym kolor schodzi po 4-6 myciach będzie lepszym wyjściem ;). A jak wam się podoba??
piątek, 5 lipca 2013
Ruuudy :3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz