Hejo!!
Wczoraj byłam u Martyny i nocowałam u niej. Było naprawdę świetnie!! Jadłyśmy pizzę, pisałyśmy scenariusz na angielski, siedziałyśmy na tiny, gadałyśmy i oglądałyśmy Harrego Pottera i kamień filozoficzny. :p. Później pojechałam z rodzicami i bratem do dziadka na działkę w Kokotku. Razem z koleżankom chodziłyśmy po całym Kokotku i Pustej Kuźnicy. Obydwie strasznie zmokłyśmy i zmarzłyśmy xD.
Na koniec mam dla was jeszcze 2 pytania :
1. U was też tak strasznie padało???
2. Lepiej wyglądam z prostą grzywką czy z grzywką na bok (patrz zdjęcia niżej) ???
sobota, 8 czerwca 2013
Nocowanie i Kokotek <3
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz